Nadčasový luxusní nábytek vyrobený v EU.
SLEVA 5 % – AKCE do 30. dubna na K&M postele (kromě výprodeje), zadejte v košíku kód "DAME5".

Časté dotazy

Musím postel při skládání složitě montovat?

Ne nemusíte. Naše Boxspring postele složíte jednoduše v pár krocích…

Boxspring postele jsou dodávány v modulech, které stačí pouze zasunout do nainstalovaných úchytů.

Vše Vám nezabere více jak 15 minut.

Je k objednávce účtováno dopravné?

Při objednávce nad 20 000 Kč dopravné neplatíte.

U objednávek do 5 000 Kč
je cena 390 Kč

při nákupu za 5 001 – 10 000 Kč 
je cena 890 Kč

při nákupu za 10 001 – 20 000 Kč 
je cena 990 Kč

Doprava po České republice s výnosem do bytu
je za 1690 Kč

 

Za jak dlouho mi zboží doručíte?

Doba dodání je závislá na dostupnosti zboží. V případě, že si vybere zboží skladem, doručíme Vám zboží nejpozději do 5 pracovních dnů.

U zboží, které zadáváme do výroby, je termín dodání 3-5 týdnů.

Mohu si objednat výnos zboží do bytu?

Nemáte možnost zajistit výnos postele do Vašeho bytu/domu? Nechte tuto starost na nás. V průběhu vytváření objednávky je možno tuto službu zvolit při výběru dopravy.

 

Služba výnos do bytu je za poplatek 1690 Kč a je zajišťována vždy dvoučlennou posádkou až na místo určení. 

S jakým dopravcem spolupracujete? 

Naším spolehlivým a prověřeným partnerem jsou společnosti JL Transport CZ a Gebrüder Weiss.

Na co si mám dát pozor při převzetí zboží od dopravce?

Vždy je potřeba zkontrolovat neporušenost obalů. Pokud je nějaký díl poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat škodní událost a pro jistotu si poškození nafotit. Následně kontaktovat naši infolinku +420 777 572 298 (V pracovní dny 09:00 - 17:00 ), kde s Vámi domluvíme další postup. 

 

V případě viditelného poškození zboží uvnitř zásilku nepřebírejte, je však opět potřeba sepsat s dopravcem škodní událost.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

V případě, že vám bylo doručeno zboží poškozené nebo nekompletní, kontaktujte nás na naší infolince +420 777 572 298 (V pracovní dny 09:00 - 17:00 ) nebo na emailu: info@svetdami.cz.  

Mohu zboží vrátit ve 14denní lhůtě?

Ano, můžete. Na vrácení zboží máte ze zákona právo. Je však nutné nás o tomto informovat nejpozději 14 den od doručení objednávky.

Potřebuji získat více informací, mohu Vás kontaktovat?

Ano, naše infolinka +420 777 572 298 je Vám k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 17:00 hod. Dále můžete využít poptávkový formulář u produktu nebo email: info@svetdami.cz

Jak mohu objednávku zaplatit?

Možnosti platby naleznete na www.svetdami.cz/doprava-a-platba/.

Je možné zboží osobně vyzvednout?

Zboží, které je skladem, je možné vyzvednout po předchozí domluvě ve skladu naší společnosti. U zboží s doručením 3-5 týdnů je možné vyzvednout po naskladnění a následné výzvě k odběru. 

 
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.